Vilken dag!

Känns som årets första sommardag idag! Oj så varmt och härligt det har varit. Det var lite trist att vara inne idag och jobba. Men på lunchen passade jag och två kollegor på att köpa med oss lunch och sätta oss i Kungsträdgården. Efter det tog vi en liten promenad bort mot slottet och sen tillbaka till Norrmalmstorg. Jag jobbar jäkligt bra till om man ska säga så :)

Tiden bara flyger iväg och det känns om att det var nyss som vi bokade greklandsresan men det var i februari. Nu är det bara 4 veckor kvar! Yeeeej! Längtar så mycket! Jag har precis klickat hem två bikinis. Lika bra att passa på nu innan lön, för när alla får lön så kommer det nog att ta slut på många ställen. :D

Jag lägger in en högre växel i träningen nu (Grekland om 4 veckor läs ovan) och jag försöker att få till någon form av träning varje dag. Då jag får dyka in på jobbet lite när jag vill så hade jag tänkt att springa på morgnarna men jag är i desperat behov av nya skor då mina tydligen är helt slut. För någon vecka sedan så kände jag mig alldeles stum på insidan av båda anklarna och jag var alldeles öm. Efter ett tag kom jag på att pronationsstödet i mina skor måste vara helt slut och att det är därför som jag får ont när jag springer. Och jag märker ju det också nu att efter varje gång så gör det så ont! Så på fredag ska det shoppas skor! Vårruset ska springas den 27:e och då måste jag ju ha bra grejer :)

Nu blir det träning för min del! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll!

<3

Kommentarer
Postat av: syrran

Ja byt skor! Ont på insidan = benhinnorna. Så avlasta, jäkligt hård massage och helst vila ;-)

2014-05-21 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0