Veckan som varit...

Konstig vecka nu igen. Först kortvecka vid påsk med härlig ledighet och sen en dag ledigt mitt i veckan. Förrvirringen har varit stor då man inte alls har hållt reda på vilken dag det är. I fredags tyckte alla på jobbet att det kändes som måndag :) Vilken tur att det var fredag ändå! 
 
Först till början av veckan som var. I tisdags fyllde jag år och Jocke väckte mig med tårta på sängen <3
 
Så gulligt med ett värmeljus på! :D
 
Jag hade en riktig toppendag! Jag fick så många grattishälsningar och jag blir så glad och rörd! Det är faktiskt helt ok att fylla år :D På kvällen lagade älskling en jättegod middag och vi hade det så mysigt! 
 
Det bästa med att fylla år runt Valborg är att firandet av födelsedagen brukar fortsätta. Vi hade bjudit över ett litet gäng på grillning och när jag kommer hem så har jag fått en flaska vin av Dave :) När Jimmy och Phille kommer så har dom med sig en jättefin bukett med liljor som de har plockat ihop själva :D Så gulligt och så fint! Tack alla inblandade för en supermysig kväll med gott käk och trevligt sällskap! <3
 
På torsdagen gjordes det inte mycket utan jag hade en riktig slappardag :D
 
I fredags så var det då min allra sista dag på Santander consumer bank. Känns konstigt och ledsamt, men jag är samtidigt väldigt tacksam över att jag faktiskt har fått jobba där den tid jag har. Från början så var det meningen att jag bara skulle vara där fram tills årsskiftet. Jag har trivts så himla bra och jag har verkligen längtat efter att gå till jobbet varje dag. Jag har aldrig haft känslan av att måndagar är jobbiga när jag har varit där :D Jag kommer att sakna alla sköna människor som jag har jobbat med! Jag har fått så mycket bra erfarenheter från både er och själva arbetsplatsen! Tur att det finns facebook så att vi kan hålla kontakten! Det får bli luncher och aw tillsammans så att vi inte glömmer bort varandra <3
Här blev det ännu mer blommor då jag fick en så vacker orkidé av alla kollegor och Anki som har varit min konsultchef på Adecco överraskade med en jättefin bukett och fika. Så fint!
 
Från fina kollegorna <3
 
Från Adecco :D
 
 Så till det stora nya då som jag hintade lite om förut :) Den 25 april så skrev jag på ett kontrakt för min nya tjänst på Brummer & Partners. För er som inte vet så är det ett stort kapitalförvaltningsbolag och jag kommer att sitta med administration, avstämning m.m kring deras hedgefonder. Detta är mitt drömjobb och jag har alltid velat prova på detta. Jag har sökt såna här tjänster tidigare men inte haft tillräckligt med erfarenhet, men tack vare mina tidigare tjänster så har jag alltså kommit hit och jag är så tacksam! :D Nu har jag överlevt första dagen efter korvstoppning deluxe! Haha! Men jag har fått ett hum om vad det är som jag ska göra och bara positiva intryck hittills! Jag känner mig välkommen och väl omhändertagen. Jag fick tom en välkomstbukett, så gulligt! Mycket blommor den här veckan alltså :)
 
Här står dom på mitt än så länge väldigt tomma skrivbord. Jag har inte ens pillat på min dator ännu utan bara fått sitta med och observerat än så länge :D
 
Nu är jag supertrött så jag ska bara puffa ner mig här i soffan och ladda för i morgon.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
<3 
 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Åh....det var sååååå tomt utan dig idag på jobbet!
Kraaaaam

Svar: Gullis! Saknar er! <3Kram!!!!
LimpiLife

2014-05-05 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0