Lillördag!

Det är mitten på veckan och den tredje dagen på Brummer&Partners är avklarad! :D 
Fortfarande väldigt mycket att ta in men allt går från klarhet till klarhet och i morgon ska jag få börja göra alla steg själv. Då kommer det nog att börja lossna mycket mera. Visst är det alltid mycket när man börjar på ett nytt jobb men det här tar priset hittils! Så mycket att hålla reda på och det är snurrigt! Men det är så roligt och alla har sagt samma sak, att de inte heller trodde att de någonsin skulle få koll på allt! :) Men de ser ut att ha allt under kontroll idag så det löser sig! :D En eloge till Carl som är så pedagogisk och bra och som verkligen vill att jag ska få lära mig allt ordentligt! :D
 
Ikväll blir det middag ute och ett glas rosé (eller två) :D Känner mig väl förtjänt av det! :D
 
Puss från en trött men glad brud! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0