Det blev en shoppinghelg!

Äntligen så får jag använda en av mina specialkunskaper, svart bälte i shopping! Haha! Nu kommer jag ihåg ett födelsedagskort med pengar som jag fick av mamma och pappa för flera år sen som löd ungefär så här: "Använd detta väl du har ju ändå svart bälte i shopping" :D
 
I torsdags så hittade jag verkligen sommarens snyggaste bikini! Den var inte den billigaset men det är jag värd! 
 
 
Som ni ser så är den från Phax swimwear och jag hittade den på NK. Hade nästan gett upp hoppet om en snygg bikini då jag har letat överallt utan att hitta någon som kändes helt rätt. Sen har jag klickat hem en "vanlig" svart bikini också då man behöver ha ett ombyte :D Hade en riktigt bra torsdag, träning på morgonen, bra shopping och dagen avslutades med rosé i "Kungsan".
 
På klämdagen så var det vanlig jobbdag för mig. Det blev en lång dag med mycket förberedelser inför månadsbokslutet. Var helt slut när jag gick från jobbet vid halv sju och jag orkade väl egentligen inte göra något, men Lina var också trött och helt slut så det blev en bra "match" där. Hon kom över till mig och vi åt massa gott snacks, drack vin och pratade. Så mysigt! På lördagen fortsatte shoppandet och jag hittade den här maxiklänningen på River Island. Hade egentligen tänkt mig en enkel svart men den här var så fin :D
 
 
Sen provade jag ett par jeansshorts på Gina, men dum som jag var köpte jag dom inte eftersom jag ville checka några andra ställen först. Att man aldrig lär sig! Bättre att köpa och sedan lämna tillbaka om man hittar något bättre! Så, som ni förstår så var shortsen helt slut på alla Gina-butiker som jag hade varit inne på under dagen. På kvällen så åkte vi hem till Lina i Vällingby och jag hoppades att dom skulle finnas kvar där, men inte! I morse så kom jag på att det finns en Gina Tricot i PK-huset som jag inte hade varit på så efter en lugn morgon drog jag dit och det fanns två par kvar i min storlek! Jippi! 
 
 
Enkla, snygga och slitna shorts! Så snyggt i sommar! Hittade jättesnygga sandaler på Top Shop som jag är jättenöjda med! Jag ville ha ett par enkla bruna sandaler utan en massa krusiduller. Dom här var så bra! :D
 
När jag ändå hade andan uppe så blev det ett par nya solbrillor från Gucci också (tack mamma och pappa för bidraget på födelsedagen!) :D
 
 
 
Ja det här var väl allt tror jag :D En riktigt bra helg ur min synvinkel :D
 
Nu blir det lite hemmaträning för min del och uppladdning för jobb i morgon.
 
Ha en skön kväll! <3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0