Hitting the gym...

på en fredag :D 
Jobbade över den här fredagen också och även fast jag var sjukt trött så orkade jag dra mig till gymmet och köra järnet på crosstrainern i en halvtimme och lite magträning på det. Så skönt var det!!!! 
 
Nu har jag beställt mat från sushin, duschat, lagt på en ansiktsmask och pyst ner mig i soffan med lite vin. Helt perfekt! Älsk är på hockey så jag chillar här ensam, ibland kan det vara skönt det också att ha lite egen tid. Det är då man får passa på att fixa naglar och sånt :D
 
I morgon fick jag tid för att fräscha upp håret också, perfekt lördagsnöje :D Efter det ska jag hem och fixa lite inför middagen. Ska bli så mysigt! Jag uppskattar verkligen att bjuda hem folk. det är lite mer genomförbart nu när vi bor större och har ett riktigt kök :)
 
Ni som känner mig vet att jag älskar djur (i nästan alla former) och den här bilden gav mig ny energi på eftermidagen. Hur söt får man vara???
 
Ha en supermysig fredag <3
 
 
Hihi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0