Smått imponerad...

Av mig själv ibland! Det har varit en bra dag på jobbet (som vanligt), har jobbat undan en massa som har legat på mitt skrivbord och därför känt mig extra produktiv :) Men efter lunch idag så fick jag en irriterande huvudvärk som har vägrat att ge med sig. Det är en sån där tryckande lite bultande värk. Var därför supertrött när jag kom hem men jag hade bestämt mig för att springa idag :) Släpade mig ut och det kändes ganska bra! Lite tunga ben men flåset (konditionen) kändes jättebra! Man känner sig så bra och nöjd när man kommer tillbaka hem. Den bästa känslan! Huvudvärken är kvar men det går över :D 

En annan superbra sak är att Grekland i sommar är bokat! Weei! Nu har man något att se fram emot och vi är värsta sköna gänget som åker :D








Snart är vi där!!!! ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0