Bra start på veckan!

Det har varit en bra måndag! 
Inte allt för trött när jag klev upp i morse :) Tror att ljuset hjälper lite också för har ni sett vad ljust det är nu på mornarna? Fantastiskt! :D 
 
Det var mycket lugnare på jobbet idag också mot för vad det har varit, idag var vi nästan full styrka mot för 3-4 pers som vi har varit de senast två veckorna. Det är kul när man har mycket att göra men det har varit slitigt och jag har varit helt slut när jag har kommit hem.
Men, trots det så har jag hållit igång med träningen. Jag har tränat varannan dag nu kontinuerligt och det känns awsome! Har peppar peppar hållt mig frisk också trots att alla på jobbet har varit sjuka i minst två omgångar sedan jag började i november. Jag har ju tampats med en envis förkylning hela hösten, inte så att jag har varit sjuk och legat däckad utan bara snuvig och konstant täppt. Blev tipsad om att äta ett tillskott av d-vitamin nu under vinterhalvåret, och efter att ha ätit det nu i några veckor så har jag ta mig sjutton blivit bättre :D 
 
Jag kan verkligen rekommendera detta om ni går och drar med förkylningar som aldrig blir bättre. :D
Tråkigt tips kanske men värt att prova om ni vill vara friska och pigga även under vintern ;)
 
När jag kom hem från jobbet idag så stack jag ut på en löptur efter det att jag hade förberett middag. Den stod i ugnen och när jag kom hem så var det klart och bara att hugga in :P Perfekt! Det gick bra idag men benen kändes lite tunga (efter gymmet i lördags?) och såklart så börjar det att regna ganska så ymnigt precis när jag kommer utanför dörren. Regnet störde inte så mycket iaf, är faktiskt ganska så skönt när man väl är ute :D
 
Nu blir det mitt obligatoriska kvällste :D
 
<3 <3 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0