Bra Söndag!

Vi hade en riktig toppendag igår! 
 
Jag började dagen på bästa sätt med en löptur ute. Ganska så skönt nu faktiskt att det är barmark här igen. Nu behöver det inte komma någon mer snö så att jag kan hålla igång med löpningen. Jag vet att man kan springa ute på vintern iaf men då behövs broddar och ett par bättre luftrör än vad jag har när det är kallt :D Snön kan ligga kvar i norrland för jag vill gärna hinna med lite skidåkning också :D
 
Med en varsin kaffe i handen drog vi ner på stan. Jocke fick shoppa loss på Åhléns city där det blev en ny kostym från Tiger och en ny kostymskjorta från J Lindeberg. Sedan ramlade vi in på en lunch på Caliente Tapas bar och jag bjöd såklart födelsedagsbarnet ;)
 
Efter det blev det ännu mer shopping på Intersport. Både Jocke och Phille köpte ett varsit par nya snowboardboots och jag hjälpte Alex att hitta en ny träningsväska. För mig blev det ingen shopping alls vilket är väldigt ovanligt! :D Jag tog mitt ansvar som "personal shoper" istället Haha! :D  
 
 
 
Hoppas att du hade en bra dag igår bästa <3
 
Ha en fortsatt trevlig kväll! Nu är det måndag och vardag igen och vi tvättar för fullt :D
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0