Tillbaka med besked!

Ännu en nystart men nu ska det bli mer bloggande! 
Det händer så mycket som inspirerar mig och som jag måste skriva om men tiden har inte funnits till att skriva. Eller tid finns det ju alltid bara man prioriterar, så det jag har gjort är att prioritera allt annat än bloggandet :)
 
Nu var jag bara tvungen att göra ett #jagharvärldensfinasteochbästapojkvän-inlägg :D
Jag visste att Jocke och Phille hade varit och shoppat idag så när jag kom hem var Jocke i full färd med att prova en ny kostym från Tiger som han hade köpt. Verkligen supersnygg! Han kan inte hålla sig utan säger till mig att kolla under min kudde, och där ligger en så vacker klänning också från Tiger! En present till mig bara sådär!!! Så gulligt och så fint! <3 <3 Tack bästa älskling!
 
 
 
Okej nu är den lite skrynklig men oj så fin! Ser ni skillnaden i material som skapar en effekt? Både glansigt material och mattare. Lovar att det kommer bild när jag har den på mig också! Den är ännu finare på :D
 
Detta blev verkligen en superkväll, inte bara pga den fina presenten utan också av andra anledningar. Återkommer när jag kan skriva mer om det ;)
 
I morgon så är det halvdag på jobbet och sen börjar påskledigheten på bästa sätt genom att jag och älskling drar till Sandhamn och sover över en natt på Seglarhotellet. Det ska bli underbart och det är vi värda efter hårt jobb. 
 
Jag tränade direkt efter jobbet idag så nu känner jag mig väl förtjänt av att bara få pysa ner mig i soffan. Jag och Jocke är inne i ett Vänner-race just nu och det är så bra! Jag har sett många avsnitt men långt ifrån alla.
 
Ha en trevlig kväll!
 
Puss! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0