Påskhelgen hittills

Det har varit ett riktigt bra avslut på veckan! Först så varju jag och Jocke ute i Sandhamn och vi hade det så mysigt! Jag tror att han var mycket nöjd med sin present :D
På fredagen så åt vi middag med Jockes söta kusiner, faster, farfar Stig och Jockes föräldrar. Så mysigt att ses även om det bara blev en kortis <3
Igår lördag så bar det av mot Norrtälje och Jockes mormor och morfar där vi åt en härlig påskmiddag tillsammans! Morfar Thord hade knåpat ihop ett quiz om Norrtälje och jag vann tredje pris! Haha!
 
Priset var en Tia-lott och som ni kanske ser så vann jag en ny lott :D
 
Den här lilla sötisen fick jag i påskpresent av Jockes mormor <3
 
Idag så har vi haft en riktigt skön dag i solen! Underbara väder! När vi vaknade så kom Jocke med förslag om att åka över till Jimmy och hänga på hans balkong. Jag tog idén lite längre och sa att vi skulle handla med en riktigt bra frukost. Det blev snarare brunch men riktigt bra och mysigt blev det! Malin och Gurra kom också över sen och förgyllde tillvaron ;)
 
Så inte många tum gjorda idag. Jocke är på årets första korpenträning i fotboll och jag bara tokchillar här hemma i soffan :D I morgon blir det andra bullar, då ska jag köra mina löpintervaller igen. Dags att lägga in en högre växel nu inför sommarsäsongen. Vill vara i topptrim! 
 
Nu ska jag leta fram någon gammal disneyfilm eller nåt :D
 
Ha en fortsatt bra kväll!
 
<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0