Nu är det borta!



Den här busken består av mina extensions :) Det är nog ca 100 slingor. Två timmar tog det innan allt var borta :) Men detta tillstånd av "hårlöshet" kommer inte att vara länge. Idag kl fyra så har jag tid för en ny insättning :) Jag var tvungen att ta bort allt själv då det inte fanns tid till att både ta ut hår och sätta i nytt. Så om jag inte ville ha en tid i juli så fick jag lösa det på det här sättet och det gick ju bra! :) Just nu känns det väldigt konstigt! Håret känns inte jättekort men tunnt! Och jag får inte ha några produkter i håret eftersom det ska fixas senare. 

Så nu sitter jag här på väg till jobbet och känner mig som en flintis och inte alls glammig! Haha! Ser fram emot kl 16 i em! Det kommer bild direkt efter :)

Ha en kanondag så länge!

<3

Så här ser det alltså ut nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0