Mysigt i sängen

Ligger fortfarande i sängen och bara myser. Har fixat lite kaffe också. Jag är verkligen ingen kaffe-junkie men på morgonen behöver jag mitt kaffe :) 

När jag väl kommer upp ur den här sängen så har jag lite att fixa. Jag har två julklappar kvar att fixa och sen så måste jag försöka att tvätta lite innan jag åker på måndag. Jockes söta kusiner kommer idag så det är ju ett måste att hänga med dom också! 
I morgon kväll är vi bortbjudna på middag. Ska bli så mysigt! 

Ska inte stressa iaf. Jag njuter verkligen av helgerna nu när jag inte behöver jobba. Att få ligga kvar i sängen såhär utan ett måste att åka i väg är riktig lyx!!! :)


Ha en toppendag nu! 

<3

Tomten på NK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0