Long time...

no see :D
 
Nu blev det såhär igen, men det har varit mycket på g ska jag säga. Först och främst så har vi flyttat och de flesta vet ju att det krävs en massa förberedelser och planering :D 
Det är mycket på jobbet och jag älskar det! Träningen går det sådär med eftersom jag har varit konstant snuvig hela hösten. Jag försöker att komma igång men så fort jag väl gör det så blir jag sämre igen. Nu jäklar ska jag försöka att hitta något "superpiller" eller nåt så att jag blir frisk! Jag har blivit tipsad om att äta ett extra tillskott av d-vitamin. Får se om det hjälper, jag tycker egentligen att det är lite jobbigt att komma ihåg att ta piller, jag har fullt sjå med mina p-piller haha :D
 
Är det någon mer än jag som undrar över var den här hösten tog vägen??? Allt går bara så snabbt! Det är julafton o mindre än en vecka (Oj, det kom jag på nu!)! Det känns som att tiden inte räcker till för att bara stanna upp och njuta av allt! Jag skulle kunna adventsmysa hur länge som helst! Jag vägrar iaf att stressa, vad är det för mening med det? Jag har bara två julklappar kvar att fixa så allt är ju cool.Det som är trist är att det inte är någon snö. Det behövs för julstämningen :) Det är bara jobbigt med snö här i stan, men i norrland får det gärna komma massor!!! Ser fram emot att få åka skidor snart :)
Jag har bokat tåg hem till mamma och pappa i jul, mamma gillade inte idén att jag skulle ta bilen och jag är nog beredd att hålla med! Att sätta sig i en bil dagen innan julafton är ingen hit. Det kommer bara att vara en massa bilar och stressade människor. Ingen bra kombo! 
 
Älsk och jag får fira på olika håll i år men så är det. Igår så hade vi varit tillsammans i 3 år. De bästa tre åren någonsin <3 Älskar dig mest av allt.
 
Världens finaste <3
 
Natti natti och ta det chill inför julen!
Puss <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0