Paaaaaniiikkk!

Var på stan igår och fick äntligen shoppa lite! :D
Glad tjej!
Letade frenetiskt efter den här toppen som är så snygg och som jag bara måste ha!
Den fanns inte att hitta någonstans så tillslut frågade jag en i personalen och hon sa att den ingår i kollektionen "Fashion agains aids" och att den kommer ut i butik på torsdag. Men det gör den ju inte alls det! Den är redan slutsåld på hemsidan. Hon måste ha missförstått mig och trott att jag menade den fula västen som är med i "Fashion against aids"-kollektionen. Idag måste jag egentligen försöka att sitta med uppsatsen men jag måste verkligen hitta denna! Ska åka till varenda h&m-butik i hela stan om jag måste ;)
Om det är någon som har sett den så hojta till!
Ska lägga upp bilder på det jag köpte sen :D
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha va du är rolig! Jag vet jag kollade upp den på hemsidan förut å då stod det att den va slut! Om du hittar två ex så får du dubbla priset av mig ;)

2012-04-25 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0