Bra dag på många sätt!

Idag har det hänt grejjer!
I morse fick vi äntligen den efterlängtade säkerhetsdörren! Så snyggt det blev också! Dörren vi hade innan var verkligen tunn som papper och lite ful :/
Såhär ser det ut nu! Snyggt och säkert! ;)
Den sista bilden är finast tycker jag <3
Det enda som var negativt med detta är att nu efter installationen så ligger det ett vitt fint dammlager över typ hela lägenheten. Min dator också ser jag :) Så det blir till att städa igen. Älskling som precis har gjort det <3
Idag har jag och min kära uppsatskamrat köttat på med uppsatsen också :) Vi ska nog kunna få ihop detta till något bra har vi kommit fram till ;)
Love Limpi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0