Blandade känslor...

Det känns tungt med plugget nu. Jag vill bara vara klar men det känns så extremt långt bort. Flera hinder kvar att klara av... Idag är en sån där dag då jag bara vill lägga ner och dra till Maldiverna eller nåt. Jag är inte en sån som ger upp men det finns stunder då man bara inte orkar. Jag får se till att skapa små ljuspunkter att se fram emot helt enkelt. Helgen blir nog bra då mami och papi kommer ner och så är det Valborg på måndag, så det finns grejer att längta till :D
Idag har jag fixat håret och det var det bästa hittills idag :) Det behövdes verkligen och det blev så snyggt och fräscht!
Jag före :)
Otroligt gulligt sällskap :)
Söta Tyson!
Och såhär blev det efter! ;)
Otroligt svårt att ta kort på sig själv! Det enda man ser är en stor iPhone mitt i fejset! Hoppas att det syns iaf ;)
Nu blir det lite mer plugg för mig innan älskling kommer hem.
Ha en bra kväll nu!
Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0