Andra rundan!

Tjo!
Hoppas att ni som läser har haft en toppenhelg! Jag har bara jobbat och har därför inte gjort något speciellt. Fast i fredags fyllde Therese år så då var det partaj! Söta Therese hade bakat jättegoda tårtor och kakor så det fanns en massa gott! Det blandat med fina vänner blev en toppenkväll! Synd att jag var tvungen att gå hem tidigt, vad jag förstår så spårade det lite där i slutet av kvällen??? Folk som står på huvudet och så... ;)
Idag har jag kommit iväg på min andra löprunda :D
Oj vad mycket lättare det gick och benen var inte alls lika tunga. Vädret var underbart, soligt och lagom varmt!
Den här gången hade jag möjlighet att mäta rundan också. Sprang exakt samma som förra gången då jag tyckte att det inte var så långt, det är 7,3 km! Inte undra på att jag var helt körd sist :) Jag brukar börja med typ 5 km, det brukar vara lagom att utgå ifrån men det här är ju bra långt! Kul att mäta sådär och man blir riktigt peppad när man använder sig av en löpapplikation. Genom Nike + kan jag också sätta upp egna mål och följa min egen utveckling vilket är väldigt roligt och peppande! Rekomenderas! :D
Nu ska jag faktiskt städa lite (gör allt annat än att plugga som jag borde...) :D
Ha en bra kväll!
Love Limpi <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt! Avis är jag som sitter här och är förkyld. Varför blir man mer sugen på att träna då. När man är helt orkeslös...



kram!



Linda

2012-04-23 @ 16:48:54
URL: http://linnali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0