Taggar inför det sista....

Den här veckan har varit en av de mest intensiva någonsin! Hinner knappt med mig själv känns det som!
I måndags var det seminarium tidigt på morgonen. Efter det satt vi kvar i skolan och gjorde klart allt till nästa seminarium eftersom vissa hade en tenta att skriva på tisdagen, jag skulle jobba hela dagen och nu idag så har alla en tenta i den här kursen. Peew! Det blir aldrig bra när de ska trycka ihop så mycket som möjligt innan jul! Jag får skylla mig själv som jobbar men som jag säger "cash is king!"
Jag ser slutet nu iaf! Taggar inför tentan nu, i morgon har vi sista seminariet och sen sticker jag och jobbar några timmar men sen så är det myyys som gäller! Jag åker upp till Norrland på fredag så jag och älskling har bestämt att vi ska byta julklappar på torsdagkväll och så ska vi gå ut och äta. Underbart blir det! Vi firade 1 år i lördags och det var tänkt att vi skulle ut och äta då men då fick vi ingen bordsreservation på den resturangen som vi ville till så vi firar stort på torsdag istället! :D Längtar så mycket nu!
Idag ska jag även hinna med att köpa mammas julklapp som är den sista. Sen ska jag hem till Fridhemsplan och hämta min lilla resväska. Måste ha något bra och smidigt att packa i. Älskling var gullig och sa att han kunde tvätta idag <3 Det skulle jag inte hinna annars!
Ha en bra dag nu och se till att inte stressa för mycket!
Love Limpi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0